MOJE - rychleschnoucí č. 78

Značka MOJE přidala do nabídky laků na nehty pár nových odstínů. Jeden z nich vám dnes ukážu. Tak se pojďte podívat :)



Odstín č. 78 v lahvičce ukrývá zlatou perleťovou barvu. Má širší štěteček, se kterým se snadno lakuje. Konzistence je tak akorát, takže s lakováním nebyl žádný problém. Plné krytí je ve dvou vrstvách. Na nehtech jsem ho měla jenom 4 dny a vydržel bez porušení. Ač je odstín sám o sobě hezký, nějak jsem zlatým nehtům nepřišla na chuť. Ale umím si ho představit s nějakou černou kombinací. S červeným vánočním zdobením by to také nemuselo být špatné :)

Lak obsahuje 12 ml, stojí 39,90 Kč a koupit ho můžete např. ZDE.



►►► JAK SE VÁM TENTO ODSTÍN LÍBÍ? NOSÍTE ZLATÉ ODSTÍNY? ◄◄◄






* Děkuji značce MOJE za zaslání laku k recenzi.

4 komentáře:

Děkuji za komentář :)