Nedělní lakování - 4 nail-arty se zimní kolekcí SpaRitual

Ahoj všichni :)

Když jsem lakovala zimní kolekci Rise od SpaRitual, tak si mě všechny odstíny získaly na tolik, že jsem je nemohla jen tak odlakovat. Vytvořila jsem čtyři jednoduché a hlavně rychlé nail-arty. Doufám, že se vám budou líbit :)






Ke zlatému odstínu Rising Spirit mi nejlépe sedla černá, proto jsem se rozhodla pro černé razítkování. Použila jsem vzor z destičky z BornPrettyStore, o které vám napíšu dále. A výsledná manikúra se mi moc líbila.






K tmavě zelenému odstínu Take a Stand jsem vybrala jiný vzor z destičky, tentokrát ale bílý.





*Destičku jsem dostala na vyzkoušení, najdete ji na BornPrettyStore pod označením BP-L049. Obsahuje 14 celoplošných vzorů, které jsou dobře vyryté, takže žádné problémy při razítkování nebyly. Stojí 3 $.


















Na další zdobení jsem se rozhodla použít techniku "vystřihování" jak ji nazývám. Na folii jsem v dostatečně silné vrstvě nalakovala zlatý lak a nechala na delší dobu zaschnout. Pak jsem lak oparně z fólie odlepila a začala vystřihovat. K červenému odstínu Unite jsem pomocí ozdobných nůžek vystřihla vzor cik-cak.







A k tmavému staro-růžovému odstínu Come Together jsem vystřihla trojúhelníčky.





►►► KTERÉ ZDOBENÍ SE VÁM LÍBÍ NEJVÍCE? ◀◀◀

8 komentářů:

  1. Všechny nail arty jsou pěkné a nejvíce se mi líbí ten poslední. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Těžké rozhodování docela :D Mám dva favority a to je zdobení se zlatým Rising Spirit a tmavě zeleným Take a Stand :) Já jsem destičky ještě nezkusila, docela mě to láká, ale asi se bojím, že mi to nepůjde, že jsem si je ještě neobjednala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) určitě se neboj a objednej :) mně to ze začátku vůbec nešlo, ale chce to trénovat a pak to půjde :)

      Vymazat
  3. Všechny se ti povedly dokonale! :) Nevím, který se mi líbí dříve.

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle destičky jsou skvělé a manikůry přivede k dokonalosti.. :-) Nejvíce se mi líbí ta zlato-černá manikůra :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)