Blog slaví 2. narozeniny :)

Jéééééj :)


zdroj obrázku

Dneska jsou to přesně dva roky, kdy jsem se odvážila publikovat svůj první článek a začala blogovat :)

Všichni máme určitě spoustu práce, takže se nebudu zbytečně dlouze rozepisovat. Prostě a jednoduše bych vám všem moc chtěla poděkovat. Blog je pro mě velký koníček a i když občas nejde všechno tak, jak bych si představovala, blogování miluju a pořád mě baví. Řekla bych, že pořád víc a víc. Je to taky obrovský žrout času, ale při psaní se skvěle odreaguju a co je hlavní, mohu někomu poradit.

To mě těší ze všeho nejvíce, že od vás dostanu zpětnou vazbu a třeba nějakou pochvalu :) Každého "opravdového" čtenáře si moc vážím a děkuju za vás. Opravdového jsem psala v uvozovkách proto, že se tu občas mihnou nějaké lovkyně soutěží. Když už narážím na ty soutěže, tak na výročí blogu žádnou soutěž připravenou nemám. Během roku jich bylo dost a o soutěžích blogování není, tak snad to pochopíte :)

Nebudu tu psát, jak je můj blog skvělý a že sem musíte chodit. To asi každý musí posoudit sám, jak se mu tu líbí :) Je těžké přes slova člověka poznat, ale ten kdo mě doopravdy zná, tak moc dobře ví, jaká jsem :)

Takže ještě jednou, vám všem moc děkuju a snad se vám u mě bude líbit i další rok :)))

Mějte fajn den
Alča

34 komentářů:

  1. Moc gratuluju! A blogu přeji spoustu spokojených čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji! Přeji hodně úspěchů s blogováním!

    OdpovědětVymazat
  3. juhů, blogu všechno nej a tobě ať to píše ;) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji a ať se ti dál s blogem daří!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Blahoželám a prajem čo najviac čitateľov do budúcna :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji vše nejlepší k druhým narozeninám blogu. Hodně úspěchů do dalšího blogován :) Jsme na tom stejně i já to beru jen jako koníček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuuuju :)) už spíš máme velkého koně než koníčka co? :)))

      Vymazat
  7. Gratulujem :) všetko najlepšie Vám obom :)

    OdpovědětVymazat
  8. gratulace k narozeninám! Přeji jen samé úspěchy a ať to psaní jde samo :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc moc moc gratuluji a přeju spoustu dalších blogových let!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuju, snad to všechno půjde tak dobře, jako doposud :))

      Vymazat
  10. Také moc gratuluji k blogovým narozeninám a přeji ještě hodně narozenin a spoustu spokojených čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
  11. Alíku obrovská gratulace k výročí! Ať si nadále taková jaká seš a tvůj blog jen pod tvýma rukama vzkvétá =) Pro mě si jedna z nejlepších blogerek a to především svojí duší =) Mám tě ráda a posílám hudlana =D

    Jinak nám oběma na blogu sněží =D V jeden moment jsem si říkala, safra jak jsem překlikla na svůj blog =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :-*
      jj taky mi sněží :)) já jsem si z loňska uložila HTML kódy na sníh a zvonečky, tak jsem ani nic nemusela hledat a byla to rychlovka :)

      Vymazat
  12. Ahoj tvůj blog sleduji každý tvůj článek přečtu ale moc nekomentuji tak přeji mnoho dalších spoluprácí skvělých nákupů a spoustu skvělých čtenářů :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)