Recenze: exfoliační čisticí olej z mučenky a agáve od SpaRitual

Ahoj všichni :))

Snad si užíváte krásného počasí a najdete si chvilku na přečtení dnešního článku, ve kterém vám napíšu o nové limitované edici Passionfruit Agave, která vám neuvěřitelně provoní celé léto :)




Nová limitovaná řada Passionfruit Agave je ovoněna 100% rostlinnou esencí z mučenky. Obsahuje extrakt z modrého Agáve pro zklidnění a výživu pokožky. Dále certifikovanou BIO Goji Berry (kustovnice čínská), která je bohatá na aminokyseliny a také certifikované BIO Granátové jablko, které poskytuje antioxidanty.

V této řadě najdete výživné tělové máslo, výživný cukrový peeling, výživný olej pro tělo a vlasy a exfoliační čisticí olej pro tělo, který jsem dostala na vyzkoušení.


Exfoliační čisticí olej pro tělo (100 ml / 991 Kč)

Olej je ještě zabalen v papírové krabičce s ombré efektem, který vypadá naprosto skvěle. Většinou papírové obaly hned vyhazuji, ale tato barevná kombinace mě hodně zaujala a určitě ji vyzkouším na nehtech. V krabičce se ukrývá už samotný olej, který je v praktické tubičce. Občas jsou podobné tubičky na omak takové tvrdé a je problém z nich vydolovat poslední kapku a ačkoliv se zatím ke spotřebování neblížím, s tímto problém nebude. Nicméně nejdůležitější je samotný výrobek a ten je bez přehánění - naprosto dokonalý. Hlavně tedy vůně, do které jsem se ihned zamilovala. Pokud trošku znáte pečující kosmetiku SpaRitual tak jistě víte, že ty vůně jsou velmi specifické (kadidlo, zázvor, jasmín, pelargonie) a občas se v nich musíte trošku najít. Ovšem tato kombinace je na jaro/léto to nejlepší, co může být. Hned po otevření vás okouzlí příjemná ovocnější vůně, která je velmi návyková a snadno ji podlehnete. Věřím, že vám sedne a dopřejete si zasloužený relax. Sprchový olej se při styku s vodou promění v jemnou mléčnou emulzi a ten správný požitek ze sprchování může začít. Olej obsahuje zrníčka, která jsou velmi jemná, takže si pokožku i jemně promasírujete (pro odstranění odumřelých buněk a veškerých nečistot bych ale doporučila spíše použít cukrový peeling.) Stačí poměrně malé množství a po aplikaci je pokožka jemná, příjemná na dotek a hlavně hezky hydratovaná a vyživená. Pokud ale trpíte na hodně suchou pokožku určitě bych účinek ještě podpořila výživným olejem pro tělo. Já jsem ale po koupeli už neměla potřebu pokožku mazat, protože hydratovaná byla dost. Největší radost mi ale dělala ta vůně, protože provoněla i koupelnu a dokonce jsem dostala i pochvalu od přítele, čím tak krásně voním. Jediným mínusem je pro mě cena, protože je mi jasné, že na běžné denní sprchování je to opravdu moc. Samozřejmě berte v potaz to, že SpaRitual je opravdu kvalitní veganská kosmetika a i to je nutné ocenit. Upřímně, pokud bych měla říct, do čeho bych se nebála investovat, tak by to bylo tělové máslo, protože bych věděla, že mě ta skvělá vůně bude doprovázet celý den. Jsem i milovnice peelingů, ale ten není třeba používat tak často, u toho bych se třeba rozpůlila s mamkou nebo kamarádkou :)

Sice je tato řada v limitované nabídce, ale povedla se natolik, že ji v prodeji ještě nějaký ten pátek najdete. Pokud budete mít možnost Passionfruit Agave vyzkoušet nebo alespoň přivonět, určitě toho využijte. A pokud si chcete udělat velkou radost nebo podarovat někoho blízkého něčím kvalitním, neváhejte :)


▶▶▶ ZAUJALA VÁS ŘADA PASSIONFRUIT AGAVE? ČÍM BYSTE SI NEJRADĚJI UDĚLALY RADOST? ◀◀◀












* Děkuji zastoupení značky SpaRitual za zaslání oleje k recenzi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)