Recenze: Garnier Aqua Bomb hydratační antioxidační gelový krém 3v1

V dnešním článku najdete tip na hydratační krém, který je běžné dostupný, stojí pár korun a s pletí si skvěle rozumí.



Garnier Skin Naturals Aqua Bomb hydratační antioxidační gelový krém 3v1 denní (50 ml / cca 150 Kč)

Obsahuje kyselinu hyaluronovou a dva antioxidanty - indický angrešt a granátové jablko, které pomáhají neutralizovat škodlivé účinky každodenních agresivních vlivů. Jak už název napovídá, krém má být hydratační bombou a tím podle mě je. Mám smíšenou pleť a té hydratace nepotřebuji až tolik, ale s tímto krémem se moje pleť měla jako v bavlnce.

Krém má gelovou texturu, ale na pleti se dobře roztírá. Stačí pouze malé množství a v mém případě se mi osvědčilo, že méně je lepší než více. Nezanechává lepkavý ani mastný pocit a vstřebává se poměrně rychle. Během vstřebávání ale na pleti cítím jakýsi film, ale není to nic nepříjemného. Pleť je pak jemná, ale neudělá ji samotově hebkou. Neucpává póry a je to skvělý pomocník i jako podkladový krém pod makeup, protože ráno dokáže dobře nastartovat a opravdu je znát, že hydratuje po celý den na výbornou. Já ho používám i jako noční krém(v nabídce je i přímo noční) a nemůžu si ho vynachválit. Krém voní sladce, ale příjemně a na pleti jsem vůni nějak nevnímala.

Krém používám skoro měsíc, nezaznamenala jsem žádné nepříjemnosti. Pleť nebyla napnutá, ani podrážděná, naopak zářivější, jemnější a svěžejší. Opravdu jsem měla pocit, že pleť hydratuje do hloubky a sama jsem byla překvapená, jak si mě tento krém získal. Pro silně dehydratovanou pleť, která potřebuje intenzivní péči to bude skvělá volba.


▶▶▶ JAK VÁS TENTO KRÉM ZAUJAL? NEZKOUŠELY JSTE HO? ◀◀◀









18 komentářů:

  1. Teda, tak ten nevypada vubec zle :) Ted mam ale kremy v zasobe, tak mozna casem.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mi povídej :) alespoň už poctivě mažu, abych spotřebovávala :)

      Vymazat
  2. To zní skvěle i když já už drogérkovou péči moc nepoužívám. Ale třeba jednou vyzkouším.

    Radu - Jarní soutěž o balíček přírodní kosmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zrovna krémy Garnier mě nikdy moc neoslovily, ale tento opravdu překvapit :)

      Vymazat
  3. No tak to nevypadá vůbec špatně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem ho nezkoušela, ale měla jsem strašné nutkání si ho koupit. Tak teď už asi neodolám:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já popravdě gelové konzistence u krémů nemám ráda, mám ráda hodně hutné a tuhé mazání na pleť :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. No to koukám! Krém vypadá hodně dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. Jejich krémy mám moc ráda, takže tento vypadá opravdu moc dobře. Asi neodolám a vyzkouším ho také.

    OdpovědětVymazat
  8. Krém vypadá pěkně, možná časem vyzkouším ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krem jsem jsem si zakoupila a nemůžu si vynachválit !
    Až jsem překvapena, že stojí tak málo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)