Pozvánka na POP UP SHOP Remescar

Včera jsem vás zvala na veletrh kosmetiky World of Beauty & Spa a aby té kosmetiky nebylo málo, tak pokud vyrazíte v sobotu, můžete se pak rovnou zastavit na představení značky Remescar a krému na váčky a kruhy pod očima.

O značce jsem slyšela před pár dny, kdy na mě vyskočila reklama na Facebooku a pak i v televizi. Abych pravdu řekla, trošku nevěřícně jsem nad výsledkem zakroutila hlavou. A proto jsem ráda, že si krém mohu vyzkoušet "na vlastní oči". A tentokrát můžete dorazit i vy. Moc ráda vás tam uvidím a klidně si můžeme popovídat, o kosmetice nebo o nehtech. Dorazím kolem 15 hodiny, hned po zběsilém nakupování na veletrhu :)

ZAUJALA VÁS AKCE? DORAZÍTE?



2 komentáře:

  1. Mně značka vůbec nic neříká, a pravděpodobně nedorazím, ale držím palce ať se vše vydaří a super si to užijete :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)) jsem zvědavá a určitě o akci bude článek :))

      Vymazat

Děkuji za komentář :)