Lednový Brandnooz box

První letošní vydání Brandnooz boxu dorazilo a samozřejmě se na jeho obsah můžete podívat :)




MATTONI Granátové jablko - 1,5 l / 16,90 Kč
Myslím, že Mattoni v novém obalu už tu jednou byla, ale příchuť granátového jablka mám ráda, tak jsem byla spokojená. Navíc má vylepšenou recepturou, která má vyšší obsah ovocné šťávy.



EMCO Digestive - 115 g / 24,90 Kč
Jemné a křehké sušenky vyrobené z celozrnné ovesné a pšeničné mouky s vlákninou z čekanky. Neobsahují palmový tuk, umělá barviva a ani konzervanty. Na zahnání chutí v práci budou fajn, ale sama je v obchodě záměrně nevyhledávám.




FINE GUSTO krůtí maso 12 g / 34,90 Kč
Jemně nasolené plátky krůtího masa silné 4 mm, sušené po dobu několika hodin. Neobsahují lepek. Občas kupujeme, tak jsme si pochutnali. Místo tohoto krůtího masa měl ale někdo v boxíku kečup Spak.



RACIO Mini Rolky - 44 g / 14,90 Kč
Rýžové chlebíčky s chia semínky, bezlepkové. Ač takové chlebíčky zrovna nemusím, jsem zvědavá na verzi s chia semínky a snad si pochutnám :)



VITANA Paprika sladká - 23 g / 13,90 Kč
Vitana uvedla na trh znovu uzavíratelné sáčky, což oceňuji, ale nikdy jsem s tím neměla problém.
Sladkou papriku ale doma určitě spotřebujeme.



MAGGI krémová polévka rajčatová - 24,90 Kč
Vyrobena z více jak 300 g rajčat, obsahuje bazalku a oregano. Dříve jsem měla rajskou celkem ráda, ale poslední dobu na ni vůbec nemám chuť, takže polévku nejspíše uvařím pro přítele, aby mohl ochutnat on.




ALPRO Mandlový nápoj - 1 l / 69 Kč
Jestli něco dokážu v boxech ocenit, je právě Alpro. Sama si ho kupuji poměrně málo, protože není nejlevnější. Nejraději ho používám k přípravě ovesné kaše nebo smoothie. Mňam.




PENAM Low Carb Krekry - 150 g / 59,90 Kč
Mají vysoký obsah bílkovin, málo sacharidů a hodně vlákniny. Opět, na mlsání do práce se hodí, ale nic, co bych si běžně kupovala.



A to je z lednového vydání vše. Ač je v tomto Brandnooz boxu vše, co doma spotřebujeme, nebylo tam nic, co by mě až tak překvapilo. Největší radost jsem měla z Alpra, ale na to jsem v boxech zvyklá. Tak uvidíme, jaký bude ten další.

►►► JAK PRVNÍ LETOŠNÍ VYDÁNÍ ZAUJALO VÁS? ◀◀◀   

6 komentářů:

  1. Nám doma ty krekry chutnali opravdu moc. Škoda, že cena je tak přehnaná, jinak bych určitě kupovala.

    OdpovědětVymazat
  2. Sušenky od Emca si kupujeme už delší dobu a jsou moc dobré. Na krekry jsem zatím nikde nenarazila, ale určitě bych chtěla vyzkoušet :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se na ty Emco těším ještě víc :) zatím na ně nepřišla řada :))

      Vymazat
  3. Me tento box nějak extra moc nezaujal.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)