E-style gelový lak: odstín č.8 Frost Blue

Ahoj :)

Nevím, jak to se sněhem vypadá u vás, ale na mě už je ho trochu moc a netrpělivě čekám na jaro. Nicméně na nehtech mi "zmrzlé" odstíny nevadí a jeden pro vás mám připravený v dnešním článku.



Odstín č. 8 Frost Blue přesně odpovídá názvu, protože se v lahvičce ukrývá krásná, zmrzle modrá. Je to jemný, něžný a romantický odstín, který na nehtech vypadá skvěle. Štěteček je kratší, širší a do obloučku. Konzistence je akorát, tak se nemusíte bát příliš hustého laku nebo naopak že by vám zatekl ke kůžičkám. Lak kryje ve dvou vrstvách, zaschl rychle a lesk se krásně i bez použití top coatu. Plnou výdrž vyzkoušenou nemám, po třech dnech jsem bez poškození odlakovávala.

Lak stojí 59 Kč, obsahuje 10 ml a můžete koupit třeba ZDE.

JAK SE VÁM TENTO ZMRZLÝ ODSTÍN LÍBÍ?





*Děkuji zastoupení E-style za zaslání laku na vyzkoušení.

16 komentářů:

  1. Odstín laku je opravdu krásný, ale osobně bych po něm asi nesáhla, mám raději přirozenější barvy které se hodí ke všemu. :)

    Katarina

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto boží barva :) Už vím, že od E style nebudu brát jen oční stíny, tužky a tak, ale přidám i barevné laky. Doma mám tedy nově diamantovej top coat od nich, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tím bohužel nemám moc dobré zkušenosti, plánuji na něj článek :( ale třeba ti vyhovovat bude :)

      Vymazat
  3. Překrásný odstín! A máš krásné nehty. Já si včera dělala gel lak - klasickou červenou barvou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) já mám momentálně tmavě vínový, také od E-style, už se těším, až vám o něm napíšu :)

      Vymazat
  4. Prenádherný odtieň :O hneď by som ho brala ,keby som mala možnosť :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  5. Uz jen par bilych vlocek. A byla by to uztasna manikura za ,kterou by se ani Elza nemusela stydet. Paradni barvicka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)