E-style gelový lak: odstín č.15 Hot Plum

Mám tu pro vás další gelový lak od značky E-Style a tentokrát si přijdou na své příznivci tmavých odstínů :)



Odstín č. 15 Hot Plum je hodně tmavá vínová. Musím pochválit název odstínu, protože
se v E-Style trefili naprosto perfektně. Štěteček laku je kratší, širší a do obloučku. Lakování probíhalo bez problémů a to i díky konzistenci. Nemusíte se bát, že lak zateče ke kůžičce a ani není příliš hustý. Plně kryl ve dvou vrstvách a zaschl rychle. Lak jsem měla nalakovaný rovnou deset dní a teprve sedmý den se začaly ošoupávat špičky.

Lak stojí 59 Kč, obsahuje 10 ml a můžete koupit třeba ZDE.



►►►  JAK VÁM PADL DO OKA TENTO ODSTÍN? ◀◀◀ 






*Děkuji zastoupení E-style za zaslání laku na vyzkoušení.

12 komentářů:

  1. Fialové odstíny já na nehtech můžu a tento vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak toto je brutálne pekný odtieň! :) a tie tvoje nechty! :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Na tvých nehtech se mi líbí asi většina laků :D Je krásný, tmavý odstíny fialové mám taky, navíc výdrž teda dobrá, za tu cenu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, výdrž je koukám více než slušná :O Já bych takovouhle barvu nemohla mít, sedí mi spíš všechny odstíny červené a potom nude barvy :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)