Zářijový & říjnový Brandnooz box

Krásný den všem :)

Víte, jak poznám, že čas opravdu rychle letí? Začnou se mi doma kupit zelené krabičky plné jídla :) Dnes tedy kromě říjnového Brandnooz boxu i ten zapomenutý zářijový :)



  • V zářijové krabičce byl energetický nápoj Semtex Cactus. Energeťáky sama nevyhledávám, občas trošku upiju od přítele. Tento mi ale do noty vůbec nepadl, barva se mi nelíbila a měla jsem pocit, že piju nějaký čisticí prostředek. Takže toto za mě ne. 
  • Dva nápoje Tranquini jsem už jednou v nějakém vydání měla a ničím mi nepřišly zajímavé, takže jsem je i tentokrát přenechala příteli. 
  • Pitíčko Jupík jahoda-jablko-kiwi je sice fajn, ale rozhodně bych ho do boxů nedávala a obešla bych se bez něj. Ale chápu, že spousta odběratelů má doma děti, které to asi uvítají :)
  • Pistáciová tyčinka od Orionu pro mě byla novinkou a té jsem neodolala. Chutnala mi a klidně si ji někdy do košíků na mlsání přihodím :)
  • Dřív jsem si dělala srandu, že jsou v boxech jenom samé kečupy, teď bych to mohla říct o hořčicích. Opět další. Tentokrát plnotučná od Malvy. Doma se neztratí, ale už prosím ne.
  • Cereální tyčinka Nestlé Nesquik je sice také fajn, ale žádná novinka. 
  • V boxe byly i dvě farmářské polévky, čočková a bramborová. Ty už myslím také v jednom vydání byly a přišly mi fajn. Občas je doma jako takovou nouzovku uděláme.
  • Dvoje ovocné pyré od Monnami mi udělaly radost, protože jsem na ně v obchodě koukala, ale nevěděla jsem, jestli je zkusit nebo ne. Měla jsem variantu jablko banánovou a jablko švestkovou. Chutnaly jako klasické přesnídávky, akorát se mi zdály o dost sladší. Ale třeba jako rychlá svačina za pochodu je to fajn.
  • Nejtěžší věcí byla rozhodně Mattonka s příchutí grapefruitu. Mattonku občas koupíme a tyto nové obaly se mi líbí a grepová mi chutná, ale raději mám broskvovou nebo hrušku.  
  • A nakonec dvoje bonbony od Joja. Na ty se hned pustil přítel, ale vůbec mu nechutnaly. A to je co říct, protože on bonbony miluje :) 

Zářijový box mě bohužel moc nezaujal, ač byl těžký a plný k prasknutí. Kromě pistáciové tyčinky a pyré, které pro mě byly novinkami, mi zbylý obsah přišel průměrný.














Říjnový box byl ohlášený jako větší, než obvyklý, tak jsem se hodně těšila.
  • Nescafé Azera, které kombinuje rozpustnou a mletou kávu se sametovou vrstvou pěny. Huráá. Káva, to je moje. A toto jsem samozřejmě hned musela vyzkoušet a bylo výborné. 
  • Fidorka mléčná s karamelovou příchutí je pro mě novinkou, ale protože karamel ráda nemám, předala jsem taťkovi, ať si dopřeje něco sladkého.
  • Hořčice, zase ta hořčice. Ale alespoň chválím variantu s fíky, protože to není tak obvyklé, tak na tu chuť se celkem těším.
  • Možná se divíte, proč je pivo Krušovice Dvanáctka už vypité, ale bohužel jsem ho před přítelem neschovala důkladně. 
  • Nové Hašlerky s ovocnou příchutí černý rybíz a višeň. Hašlerky ráda nemám a jen tak mě nikdo nepřinutí je koupit. K ochutnání těchto jsem se ještě nedostala a ani se mi moc nechce, ale třeba mě překvapí.
  • Krekry se sýrovou příchutí jsem nechala v obýváku a při sledování filmu zmizly. 
  • A nakonec véééélké balení Strážnických brambůrků jemně solených. Jelikož skoro vůbec nesolím, tak se brambůrkům vyhýbám, protože mi všechny přijdou hrozně moc přesolené. Tyto jsem ochutnala a kupodivu mi i zachutnaly :)

I v tomto případě jsem bohužel byla trošku zklamaná. Vlastně kromě kávy mi všechno přišlo obyčejné a ničím extra zajímavé.










Na tyto poslední dva Brandnooz boxy jsem byla celkem kritická, ale jinak to nešlo. Pár nových, zajímavých produktů se tam sice našlo, ale příště by to mohlo být lepší :)

CO NA POSLEDNÍ BRANDNOOZ BOXY ŘÍKÁTE VY?

8 komentářů:

  1. Zarijovy box se mi libil a miluji prichut kaktusu, takze Semtex za me super. Rijnovy me ale dost zklamal.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se ty boxy poslední dobou líbí čím dál tím míň.. :(

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat
  3. Mě Brandnooz boxy vůbec nezaujaly.. A popravdě mě ani jedno vydání nenutilo k tomu si tuto krabičku objednat. Přijde mi, že se ty produkty v boxu pořád opakují.
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem byla s oběma boxy spokojená. Víc mě nadchl asi ten říjnový, protože v něm nebylo moc sladkostí, které jsou mi už protivné.
    Jinak ty bonbony ze zářijového boxu mi taky nechutnaly. Divná umělá chuť.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se říjnový box líbil půlku už jsme snědly a to mi přišel až v pondělí :D.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se oba boxy líbily, ale ten první nejvíc no :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych byla spokojená. Líbí se mi oba boxy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)