SpaRitual - Strength z podzimní kolekce Feminine

Podzimní kolekci Feminine od SpaRitual se jen těžko odolalo. Věřte mi, že jsem se opravdu snažila. Kromě jednoho světlého odstínu jsem vybrala tři tmavší, které se k podzimní náladě hodí perfektně. Dneska vám ukážu šedý odstín, kterému se neodmítá :)

 



Odstín s názvem Strength v lahvičce ukrývá krásnou, krémovou světle šedou. I když se o šedé říká, že je to nenápadná a nudná barva, tato na nehtech vůbec nudně nepůsobí. Pro mě představuje nedbalou eleganci, která sedne všem. Lak můžete i jednoduše ozdobit nějakým efektovým top coatem a rázem odstínu dodáte kapičku nápaditosti.

Pokud znáte laky SpaRitual tak víte, že mívají úzké štětečky. Novější laky teď (stejně jako řada Gold) ale mají štětečky širší, se kterými se mi osobně pracuje lépe, snáz vykreslím oblouček. Lakovala jsem dvě vrstvy, které k plnému krytí postačily dobře. Konzistence je také v pořádku a nemusíte se bát problémů při lakování. Ba naopak, zvládnete to snadno. Doba schnutí také průměrná. Výdrž vyzkoušenou nemám, ale u laků SpaRitual jsem nikdy zásadní problém neměla a mohu se na perfektní manikúru spolehnout klidně i týden bez nějakého porušení.

Ač jsem dříve šedé odstíny na nehtech vůbec nemusela, poslední dobou na nich opravdu ujíždím a tento odstín se stává oblíbencem letošního podzimu.

Lak obsahuje 15 ml, stojí 273 Kč a koupíte na www.sparitual.eu.

JAK SE VÁM TENTO ODSTÍN ZALÍBIL? JAKÉ BARVY LAKUJETE NA PODZIM?











Děkuji SpaRitual za poskytnutí laku k recenzi.

12 komentářů:

  1. Teď se mi takové odstíny moc líbí :) Tento vypadá super.

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. M se teda šedá na nehtech moc nelíbí a ani ji nenosím, takže bych si tento lak nepořídila :/. Jen můj názor.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to dřív měla stejně, to sem si šedou na nehtech vůbec neuměla představit :) teď to miluju :)

      Vymazat
  3. Je to zajímavá barvička. Já nelakuji podle ročního období, ale podle toho, na kterou barvu mám zrovna náladu. :-))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také to mám podobně, ale ráda se inspiruji ročním obdobím :)

      Vymazat
  4. úžásná barva a tip na dárek pro mou mámu :-) to je něco pro ni :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je super, šedou si na podzim občas taky ráda nalakuju, doma mám šedý matný od Miss Sporty, není vůbec špatnej za tu cenu :) Mezi oblíbené na podzim řadím vínovou, červenou, modrou metalickou, nude.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)