E-style neonka: odstín č. 31 Orange

A máme tu poslední neonku od E-style, kterou vám chci ukázat. V kolekci je 8 odstínů a tento je podle mě ze všech nejvýraznější a hlavně nejbláznivější. Opravdu jen pro odvážlivce.





Odstín č. 31 Orange je hodně, hodně, ale hodně výrazná, svítivá oranžová. Je to chycená divočina, ukrytá v lahvičce. Nic pro vás, pokud preferujete nenápadnější odstíny. Tento jen tak nepřehlédnete. Vlastnosti úplně stejné jako u předešlých, tj. štěteček širší, konzistence v pořádku a lakování jde snadno. Za krytí také získává plusové body, protože stačily dvě vrstvy bez bílého podkladu. S dobou schnutí ani s výdrží jsem také problém neměla. Ale přiznám se, že jsem lak odlakovávala celkem brzy, protože i na mě byly nehty opravdu hodně výrazné :)


Lak má 7 ml, stojí 49 Kč a koupíte např. ZDE.

KDO BY NA NĚJ MĚL ODVAHU? 







Děkuji zastoupení značky E-style za zaslání laku na vyzkoušení.

6 komentářů:

  1. Teda, budu si muset pořídit nějaký lak od Estyle, mají bomba barvy. Tahle oranžová se mi líbí, já sama bych si jí ale asi nedala, oranžovou na sobě nemám ráda :)

    Pěkný den!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám tento aj žltý a vyzerajú super :D :D mne sa páčia :)

    Lavandula diary- Giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)