"Nedělní lakování" - výlet do Tokia

Kdo by neměl rád cestování? Procestovat svět je snem snad každého z nás, ale není to tak jednoduché. V dnešním článku se podíváme do Tokia a ukážu vám tip, jak během chvilky navštívit další světová města :))





V hlavní roli je neonový odstín od značky E-Style v odstínu č. 30 Flower. Odstín vám ukážu v samostatném článku, dnes to bude o zdobení. Využila jsem vodolepky, které zobrazují celosvětová města, a ten nápad se mi opravdu moc líbil. Jakožto milovnice Londýna jsem trošku zklamaná, že se do výběru Londýn nedostal, ale New York či Barcelona mi postačí. Na první pokus jsem vyzkoušela Tokio. Aplikace probíhala v pořádku, akorát u samotného nápisu mi to dalo zabrat, protože je to maličké, ale nakonec se zadařilo. Manikúra se mi opravdu líbila, ale bohužel zvolený top coat od E-Style to hodně pokazil, protože na nehtech udělal nehezké bublinky (o tom ale také v samostatném článku). Tak jsem ráda, že jsem na první pokus nevybrala New York, na který použiju lepší top coat, aby byly nehty perfektní. 


Tyto vodolepky koupíte na Born Pretty Store (ZDE), stojí pár korun a jestli rádi cestujete, je to skvělý tip na manikúru :) 

JAK SE VÁM TOKIJSKÉ NEHTY LÍBÍ? :)






Děkuji Born Pretty Store za zaslání vodolepek na vyzkoušení.

12 komentářů:

Děkuji za komentář :)