E-style neonka: odstín č. 27 Green

Jako by těch neonek už nebylo dost, ale ještě vás s nimi budu v pár příspěvcích otravovat. Dneska to bude opět trošku netradiční barva, která tak úplně není na běžné nošení, alespoň tedy pro mě :)





Odstín č. 27 Green je kupodivu zelená, která je hodně výrazná a ve skutečnosti svítí o něco více než na fotkách. Štěteček má širší, ale je dobře zastřižený, takže se s ním lakuje dobře a obloučky vykreslíte snadno. Konzistence je také v pořádku a při lakování nehrozí žádné nepříjemnosti. Není ani potřeba bílý podklad, mně stačily k plnému krytí dvě vrstvy. Doba schnutí byla delší, ale to kvůli tropům, které venku panovaly, když jsem lakovala. Výdrž nemám vyzkoušenou.


 Lak má 7 ml, stojí 49 Kč a koupíte např. ZDE. Stejně jako u kosmetiky MOJE (ZDE) musím napsat, že zelené neonky nejsou podle mého gusta a na běžné nošení na ně prostě nemám odvahu. Ale na nějaké letní dobrodružství je jako stvořený.

UŽ JSTE LETOS MĚLY ZELENOU NEONKU? MÁTE NA NÍ ODVAHU?









Děkuji zastoupení značky E-style za zaslání laku na vyzkoušení.

6 komentářů:

  1. Fuf, no na zelenú by som si asi netrúfla, na mňa by to bolo asi až príliš výrazné, no na nail art to môže byť perfektná farbička.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky je pro mě zelená docela odvážná, ale na podzim mám v plánu takovou tu army zelenou.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je skvělý nápad :) takový odstín ještě nemám :))

      Vymazat
  3. Tohle už je docela tmavší zelená, ale i tak se mi na nehtech líbí :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)