"Nedělní lakování" - neonové zdobení pomocí vodolepek

Neonkám prostě nejde odolat, a proto tu během následujících dnů bude rovnou neonková záplava. Výrazné letní odstíny totiž vydala i značka E-Style a všech 8 odstínů na blogu uvidíte. Dneska to ale bude rychlý tip, jak neonovou manikúru jednoduše ozdobit.





Jako podklad jsem použila na levou ruku odstín č. 25 Pink od značky E-Style a na pravou odstín č. 29 Purple také od značky E-Style. O samotných lacích budu psát v týdnu, takže nebudu moc prozrazovat a chvilku si počkejte.



Už samotné lakování mi dalo zabrat, protože bylo šílené vedro a tak jsem neměla chuť vymýšlet nějaké zdobení. Na řadu tedy přišly vodolepky, které jsou také v neonových barvách a krásných letních motivech, tak nebylo co řešit. Aplikaci asi všichni znáte, stačí vystřihnout motiv, odlepit folii a na chvilku ponořit do vody a pak už jenom ozdobit nehet. Nejlépe by motivy vynikly na čistě bílém laku, to určitě příště vyzkouším. Já jsem na pravé ozdobila pouze prsteníček a na levé celé nehty a obojí se mi líbilo. Tyto vodolepky koupíte na Born Pretty Store ZDE, odkud jsem je dostala na vyzkoušení.

 JAK SE VÁM TOTO NEONOVÉ ZDOBENÍ LÍBÍ?










 



8 komentářů:

Děkuji za komentář :)