E-style: Smokey Plum

I když k létu patří spíše veselé a světlé odstíny, dneska to bude trošku netradičně a pojedeme na vlně tmavšího odstínu :)



Laky od značky E-style jsem už kdysi zkoušela a byla jsem spokojená, především s výdrží, tak jsem na zkoušení dalšího odstínu byla celkem zvědavá. Opět si trošku rýpnu do balení, které se mi prostě nelíbí a názor jen tak nezměním. Naštěstí mě spíše zajímá obsah, který je daleko povedenější než balení.

Při popisování odstín č. 07 Smokey Plum jsem trošku v koncích. Je to měděno-šedo-hnědá se spoustu shimmeru. Asi bude lepší, když si představu o odstínu uděláte podle fotek, protože tentokrát se mi to opravdu jen těžko popisuje. Ze začátku mi odstín do oka moc nepadl, ale čím déle jsem ho měla na nehtech, tím mi přišel hezčí. Štěteček je široký, rovně střizený, ale pracuje se s ním dobře. To i díky dobré konzistenci, takže obloučky vykreslíte snadno. Lakovala jsem dvě vrstvy, které ke krytí stačily a zaschlé byly rychle. Jedna vrstva nevypadala tak dobře a rozhodne doporučuji dvě. Výdrž pro mě byla také přijatelná, odlakovávala jsem až po šesti dnech, kdy jsem potřebovala nehty zase oživit nějakým veselejším odstínem. A spíše si ho umím představit na kratších nehtech, které jsem v tu dobu měla já, na delších by to podle mě nebylo ono.

Lak obsahuje 7 ml, stojí 49 Kč a koupíte například ZDE.

JAK SE VÁM TENTO NEOBVYKLÝ ODSTÍN LÍBÍ?








Děkuji eshopu prodavamekosmetiku.cz za zaslání laku k recenzi.

7 komentářů:

Děkuji za komentář :)