E-style neonka: odstín č. 29 Purple

Jak jsem slibovala včera, tak dnes přicházím s dalším neonovým odstínem, tentokrát od značky E-style. Nebudu zbytečně zdržovat a pojďte se na něj podívat :)






Odstín č. 29 Purple je jak asi název napovídá - fialová, která na nehtech vypadá naprosto skvěle. Je výrazná a pozornost upoutá už na dálku. Trošku jsem se bála štětečku, protože ten na první pohled nevypadal moc dobře a u klasických laků E-Style jsem zvyklá na jiné. Tento je širší (vzhledem k mini velikosti laku) a zastřižen rovně a pracovalo se s ním dobře. Obloučky tak vykreslíte snadno. Konzistence laku také dobrá a nemusíte se bát, že vám lak zateče ke kůžičce ani toho, že bude příliš hustý. Od E-style jsem dostala i čistě bílý lak, aby zvýraznil neonovou barvu, ale k tomuto odstínu ani nebyl potřeba. Lakovala jsem ve dvou vrstvách, které ke krytí stačily. Všímavá očka asi na fotkách najdou pár bublinek, ale vzhledem k tomu, že jsem všechny neonky lakovala včera a bylo velké vedro a dusno, bublinkám jsem proto neunikla. Také mi bohužel lak zasychal déle, než jsem zvyklá, ale také kvůli vysokým teplotám. Dokonce jsem zkoušela lakovat večer, kdy bylo už příjemněji a doba schnutí byla jako u klasických laků. Výdrž vám také nepovím, protože jsem během dne nalakovala všech 8 odstínů neonek. Především ale záleží na péči, kterou nehtům věnujete.

Ze všech 8 odstínů se mi tento fialový zalíbil nejvíce a je to můj velký favorit. Lak má 7 ml, stojí 49 Kč a koupíte např. ZDE. Chválím pigmentaci, protože není třeba bílý podklad a o odstínu asi moc mluvit nemusím, protože už z fotek vidíte, že se opravdu povedl.


JAK SE VÁM NEONOVÁ FIALKA LÍBÍ?












Děkuji zastoupení značky E-style za zaslání laku na vyzkoušení.

6 komentářů:

Děkuji za komentář :)