Kosmetika MOJE letní kolekce: odstín č. 46

Dnes vám ukážu další neonový lak z letní kolekce od značky MOJE. A tentokrát to bude něco pro odvážlivé :)



Odstín č. 46 je zelená neonka, kterou si jindy než v létě neumím představit. S lakem se mi pracovalo dobře, díky tekutější konzistenci a i širšímu štětečku zastřiženému do kulata. Nehty se vám podaří nalakovat rychle a precizně. Zkusila jsem nalakovat bez bílého podkladu a opět jsem byla překvapena, protože podklad nebyl třeba. K plnému krytí jsou potřeba tři vrstvy. Tři vrstvy mám na ukazováčku, na zbylých nehtech pouze vrstvy dvě a jak vidíte na fotkách, špičky mi prosvítají, takže pro lepší intenzitu odstínu jsou lepší tři slabší vrstvy. Zaschlé byly hned a i bez top coatu se krásně leskly. Stejně jako u neonově žlutého jsem výdrž nezkoušela, protože jsem lakovala k nafocení swatchů. Ale určitě k němu vymyslím nějaký nail art, protože na samotný nějak nemám odvahu, přesto že se mi odstín opravdu líbí.

 Lak obsahuje 12 ml, stojí 39 Kč a koupíte třeba ZDE

CO NA TUTO NEONKU ŘÍKÁTE? ODVÁŽÍTE SE?








Děkuji zastoupení kosmetiky MOJE za zaslání laku na vyzkoušení.

7 komentářů:

  1. Nečekala jsem že zelená bude tak pěkný odstín, super :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Neonky letos opravdu vévodí létu, a tenhle lak je moc pěkný.. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, pozývam ťa na GIVEAWAY na blogu mojej sesternice :)

    http://partofnicol.blogspot.sk/2016/06/mary-kay-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Barvička mi připomíná kiwi, ale já bych ji na nehty asi nelakovala je na mě moc bláznivá, to by se v práci asi divili :D.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký odstín na léto, na mě asi ale moc odvážný :D
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  6. děkuju moc všem za skvělé komentáře:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)