"Nedělní lakování" - podzimní SpaRitual - Bespoke

Ahojky všem :)

Venku stále převládají letní teploty, přesto bych vám ráda ukázala lak SpaRitual z podzimní kolekce Pause. Musím se přiznat, že kdykoliv vidím kolekce nalakované na vzornících a pouze přes internet, tak se mi sice laky líbí, ale to pravé zamilování nastane, když laky vidím naživo. A přesně tak tomu bylo v případě odstínu Bespoke. Na promo fotkách mě zaujal jako první, ale když jsem ho doma rozbalila, jenom jsem povzdechla wooow. Pojďte se na tento krásný odstín, který určitě podzimu neudělá ostudu podívat :)





Asi nemusím znovu opakovat, že jsem s laky SpaRitual moc spokojená. K lahvičce, štětečku ani konzistenci nemám žádné výhrady. Odstín Bespoke je šedo-černý se spoustou stříbrných třpytek. Šedo-černá kombinace je podle mě na podzim naprosto skvělá kombinace. I když je to odstín tmavý, nevadilo mi ho nosit i teď v létě. Díky té šedé totiž lak nepůsobí tak tvrdě a na nehtech vypadá opravdu krásně.

O něco více se mi tento odstín ale líbí na kratších nehtech, na nich totiž vynikne daleko lépe. S lakováním jsem neměla žádný problém, lakovala jsem ve dvou vrstvách a díky třpytkám a hrubšímu povrchu ani nehrozily žádné bublinky, které mi v těchto vedrech dělají celkem problémy. Lak vypadá dobře i bez top coatu, ale top mu dodá ten pravý šmrnc a odstín se krásně leskne. Má hrubší povrch, ale vyloženě pískový také není, řekla bych, že něco mezi. Lak byl zaschlý rychle a na nehtech mi vydržel celý pracovní týden. Pouze se odloupl malý kousek, ale neměla jsem dobře zalakované špičky, takže to byla moje vina. Díky hrubší struktuře ale u takových laků není problém nehet přelakovat a nic není poznat :)

Bespoke se hned stal mým oblíbeným a na podzim se těším hned o něco více. Pokud budete mít možnost si laky z kolekce Pause prohlédnout, určitě na Bespoke nezapomeňte, je opravdu krásný. Ještě mě hodně zaujal odstín Artisan a Modern Craftsman :)

Laky z kolekce Pause můžete koupit zde, stojí 355 Kč / 15 ml.

JAK SE VÁM ODSTÍN BESPOKE LÍBÍ? KTERÝ LAK Z KOLEKCE PAUSE JE VAŠÍM FAVORITEM?







Moc děkuji českému zastoupení SpaRitual za poskytnutí laku k recenzi.

12 komentářů:

Děkuji za komentář :)