BNA challenge #10 - kropenaté jaro

Ahojky :)

To to ale letí :) Opět tu totiž máme první pondělí v měsíci a to znamená další lakování do naší Battle Nail Art Challenge :) Bohužel nás všechny trápí čas a na nějaké složitější lakování není příležitost, proto jsme se rozhodly, že květnové téma bude jednoduché. Jak pro nás, tak i pro vás :)

A co je jednodušší než tečky? Snad jen samotné nalakování nehtů. Navíc na tečky nepotřebujete žádné speciální pomůcky, protože klidně postačí špendlík :)) Tečky někdy vypadají docela pěkně a fantazii se meze nekladou :)

Do květnové výzvy se samozřejmě zapojila i Hanka, Lenka a Victoria, tak se na nezapomeňte mrknout :)




Zrovna jsem měla nalakovaný naprosto úžasný červený glitrový lak od značky Jessica a před odlakováváním jsem ho využila pro květnovou výzvu.

Na levou ruku jsem nalakovala jakousi tečkovanou vlnku, nevím, jak přesně to nazvat :) Je to rychlé, jednoduché a vypadá to moc hezky. Stačí jenom zešikma nalakovat bíle a pak na červený podklad udělat bílé tečky. Na bílý podklad zase na střídačku tečky červené. Snad je to pochopitelné :) 

Tečkování se mi docela zalíbilo, tak jsem otečkovala i pravou ruku. Nejprve jsem udělala černé tečky a na ně pak tečky o něco menší a bílé. Vytvořil se takový domino efekt :) Opět velmi jednoduché :)


JAK SE VÁM DNEŠNÍ TEČKOVÁNÍ LÍBÍ? ZDOBÍTE NĚKDY NEHTY PUNTÍKY? :)




Nakonec jsem malíček odlakovala, protože se mi to nepovedlo :)






Aby pravá ruka nepřišla nazmar, tak jsem ji také otečkovala ve stylu domina :) Akorát se mi při tvoření teček podařily tečky na malíčku a prsteníčku rozmazat, tak to omluvte :)





7 komentářů:

  1. Obě dvě varianty jsou krásné...a Jessica lak je boží:))

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi pěkné nehty :))))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný Alčo :) Na domino asi vyzkouším taky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)