Skvělý pomocník na čištění pleti (i štětců) za pár kaček

Ahojky :)

Pokud chceme mít krásnou pleť, není to jen tak a kráse musíme trošku pomoci. Pro mě je téměř nutností pleť perfektně odlíčit a také vyčistit. Čištění pleti je základ, který by nikdo neměl vynechávat a podceňovat. Bohužel dřív jsem to trošku (trošku více) zanedbávala a nějaké následky nedostatečného čištění na pleti zůstaly. Teď už se opravdu snažím, a i když někdy není nálada, čistit prostě musím. Z čištění se tak stala rutina, kterou si ale někdy užívám a vím, že pleť se mi pak odvděčí.

Protože čas je neúprosný, snažím se čištění pleti usnadnit co nejvíce. Při poslední návštěvě Německa jsem si domu přivezla naprosto bezkonkurenčního pomocníka, který mi v čištění a peelingování pomáhá :) Dokonce jsem zjistila, že houbička, o které bude dnešní recenze, se dá koupit i u nás, takže si článek nenechte ujít :)



Jak už jsem psala, houbičku jsem koupila v Německu u stojanu Ebelin. Sortiment mají daleko širší než my, ale postupně se k nám něco dostane. Tak je to i u této houbičky, takže už nemusím smutnit, až mě opustí a nemusím pro ni jezdit daleko :)

Gumová houbička perfektně sedne do ruky a má i takovou praktickou úchytku, takže se drží skvěle. Není velká, ani malá, na peelingování obličeje akorát. Peelingové štětinky jsou krátké, ale na čištění a masírování obličeje stačí. Houbička je přizpůsobivá, dá se skvěle ohýbat, takže se dobře dostanete do všech míst. Perfektně vyčistím záhyby u nosu, kam se jen tak nedostanu.

S houbičkou čistím pleť ob den, jednou vždycky s čistícím gelem a pak zase s obyčejným mýdlem. Dělám krouživé pohyby na celém obličeji, přibližně 3 minuty. Štětinky nejsou nepříjemné, ba naopak. Cítím, jak je pleť hezky promasírovává. Samozřejmě mám pak pleť trošku červenou, ale zarudnutí během chvilky zmizí. Peelinguju zpravidla po koupeli. Nejprve si pleť pořádně odlíčím, jdu do vany a po vaně, když jsou póry otevřené, beru do boje houbičku.

Od té doby, co ji používám, se mi o trochu zlepšila pleť. Samozřejmě to není zázrak, pořád je to ruční a domácí čistění, ale nějaké zlepšení vidím. Ubyly mi černé tečky a pleť se mi zdá taková vitálnější a zdravější.

Pokud by se vám houbička na čištění pleti neosvědčila, můžete ji klidně použít na čištění štětců. Možná jste zaznamenaly, že Sigma dělá rukavici na čištění štětců a tato houbička by se dala využít podobně.

Houbička stála 1,75€, u nás se prodává cca za 60 Kč (ale neviděla jsem to vlastní oči, tak pokud někdo přesnou cenu ví, klidně napište do komentářů, děkuji).
Nemůžu nic jiného než DOPORUČIT, protože za pár kaček dostanete skvělého pomocníka, který určitě najde využití :) 

JAK SE VÁM TATO HOUBIČKA ZAMLOUVÁ? PŮJDETE JI OMRKNOUT? :)





44 komentářů:

  1. Vypadá to zajímavě, asi to vyzkouším x)

    OdpovědětVymazat
  2. Houbička vypadá skvěle, ale na obličej já ji nevyužiju, protože pro tyto účely mám Clarisonic. Ale na čištění štětců bych ji zkusila :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Plánuji ji pořídit 2x, jednou na štětce a pak jeste na ten oblicej..jsem na ni zvedava:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky chci koupit ještě jednu jenom na štětce :)) tak alespoň nemusím až do Německa :)

      Vymazat
  4. Já mám něco podobného z Číny, i když ta tvoje "houbička" vypadá líp, ale přece jenom mám radši konjac houbičku. Teď už aspoň vím, co budu s tou svou nevyužitou dělat. Zkusím s ní umýt štětce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, to vypadá slibně, pro to si zajdu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to se po tomto musím podívat :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá opravdu dobře, při příští návštěvě DM se po ní určitě podívám, tak doufám, že ji budou mít :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jak budu v DM, tak se po ní mrknu, zaujala mě :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  9. Rozhodně bych koupila za těch 60,-. V Sephoře mají podobnou/stejnou na štětce za 190,- (pokud si dobře pamatuju)

    OdpovědětVymazat
  10. líbí se mi to a za ty peníze není důvod, proč to nezkusit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Presne takovou houbicku mám od jednoho cisticího prostředku od L´Orealu, který jsem si kdysi koupila v Berlíně.. Slouží skvěle ;)

    A.

    OdpovědětVymazat
  12. Mám úplně to samé od Avonu a přesně nemůžu si to vynachválit. :) A jak píšeš, že jsi to zanedbávalo, já taky a pleť vypadá tak jak vypadá. I když se mi nechce večer tak si prostě dokopu s tím, že ráno si budu děkovat že jsem si pleť vyčistila :D
    Jahoda

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to zajímavě, bohužel jsem ale v dmku ještě neviděla - asi budu muset pohledat. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Už som ju u nás videla a rozmýšľala som nad kúpou, nakoniec som ju odložila späť do regálu, že si počkám na recenzie. Chcela som hlavne vedieť, či pohne aj s čiernymi bodkami a ako píšeš, že funguje, tak asi si ju predsalen skočím kúpiť. Vďaka za recenziu ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. To vypadá zajímavě ;) Já používám kartáček a nebo prostě ruce a peeling, oblíbila jsem si produkty od neutrogeny a nemůžu si je vynachválit! Na tuto houbičku jsem však zatím nenarazila. bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  16. ja som presne nieco taketo mala uz davnejsie z ebayu

    Beauty by Bellatrix

    OdpovědětVymazat
  17. Houbička vypadá vážně úžasně, díky za super tip :-)!

    OdpovědětVymazat
  18. Jéé ta je super. Určitě pro ní vyrazím do DMka. Vyzkouším na pleť a na malé štětce bude určitě také dobrá. Ráda vyzkouším, Díky za vyčerpávající recenzi:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není vůbec za co :)) jsem ráda, že jsem třeba někomu usnadnila rozhodování a přinesla něco nového :)

      Vymazat
  19. moc děkuju za tip, včera jsem houbičku koupila v DM za 69,90 a dnes jsem s její pomocí vyčistila štětce, šlo to mnohem rychleji a štětce byly krásně vyčištěné :) asi půjdu ještě pro jednu na obličej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je parádní cena, děkuju za info :))) taky si koupím další, ať mám do zásoby :))

      Vymazat

Děkuji za komentář :)