Oční stíny a voděodolná tužka od E-style v akci :)

Ahojky :)

O české kosmetice E-Style, už jste možná slyšely u jiných blogerek, já jsem vám zatím ukazovala dva laky na nehty (recenze ZDE). Dnes vám představím další dva produkty, které mě hodně překvapily a rozhodně si zaslouží vaší pozornost :)

Jak si vedlo trio očních stínů a voděodolná tužka, si pojďte přečíst :)



Trio očních stínů - odstín Midnight
Jak jsem u laků kritizovala obal, tak tady musím jenom chválit. Obal je hodně bytelný a má šroubovací víčko, takže se nemůže jen tak zlomit. Balení se mi líbí víc než u tria očních stínů kosmetiky MOJE, kde se víčko může kdykoliv ulomit.

Z názvu je jasné, že jsou v balení tři odstíny. Já mám variantu Midnight, která je přesně podle mého vkusu. S tímto triem vykouzlíte krásné kouřové líčení. Všechny odstíny jsou naprosto skvěle pigmentované, na to jsem koukala až s údivem. U toho světlého je pigmentace o něco menší než u těch šedých, ale obecně jsou světlejší stíny míň pigmentované. Ale ty šedé? To je fantazie! Nejlépe se mi se stíny pracovalo prsty, to jsem pak dosáhla božské pigmentace a na víčku to podle toho vypadalo. Ale se štětci se s triem také skvěle nalíčíte.

S výdrží mě stíny také překvapily. Bez báze v pohodě 6 hodin, a když jsem se nalíčila prsty, tak intenzita stínů byla skvělá. S bází bez problémů celý den :)

Toto trio jsem si opravdu hodně oblíbila a za poslední dny se líčím pouze těmito stíny. Jde to s nimi rychle, snadně a líčení vypadá hezky. Pokud si s líčením chci trošku vyhrát, tak používám paletku od Makeup Revolution, ale toto trio mám stále připravené na stolku.
Když porovnám cenu a kvalitu, tak mi z toho vychází naprosto skvělé stíny, které určitě stojí za vyzkoušení. Na výběr jsou moc hezké kombinace, tak na některé mrkněte :)


Trio stojí 74 Kč a obsahují 4g.  Více informací o stínech zde





Koukněte na tu boží pigmentaci :)




Teď něco málo k voděodolné tužce.

K balení toho moc říkat nemusím, to je klasické, jak jsme u tužek zvyklé. Mám klasickou černou, která se u mě nikdy neztratí. Pokud ale vyberete barevnou, tak mají tužky barevné konce, takže je pak v šuplíčku snadno poznáte.

Tužka je krásně měkká, takže kreslí skoro sama. Je taky moc hezky pigmentovaná, takže docítíle intenzivní černé barvy. Bohužel, čeho jsem si v popisku nevšimla, že tužka obsahuje maliličkaté třpytečky. Ono to na oku není ani vidět, ale stejně bych byla raději pro klasickou černou. Ale jako oživení je to fajn, na oku to stejně nepostřehnete.

Tužka vydrží poměrně dlouho, já mám poslední dobou nějaké problémy, takže mi oči často slzí a často si je mnu, to všechno tužka vydržela. Ale že by byla úplně voděodolná, to ne. Ona vydrží celý den, nerozmazává se, ale pokud jí dáváte opravdu zabrat, tak se trošku rozmaže. Ale oproti jiným tužkám, kdy se celá tužka rozmaže po oku a vypadám jako panda, si tato vede skvěle :)

Opět za mě skvělé překvapení a tuto tužku používám hodně často :) Za tu cenu určitě alespoň za vyzkoušení stojí. Líbí se mi i výběr odstínů, i když není velký, tak mě zaujala ta fialová a azurová :)

Tužka stojí 52 Kč, více informací najdete zde.




Rychlé shrnutí Trio očních stínů:
+ skvělá pigmentace
+ jemně namleté
+ výdrž (s bázi celý den)
+ cena
+ 5 variant na výběr
- trošku prášné


Rychlé shrnutí voděodolné tužky:
+ tužka je měkká
+ černá internzitvní barva
+ cena
+ výběr z pěti odstínů
- obsahuje třpytečky
- voděodolná až tak není


JAK SE VÁM TYTO PRODUKTY LÍBÍ? UŽ JSTE NĚCO VYZKOUŠELY?


Na závěr fotky líčení. Použila jsem zmiňované trio i tužku a k tomu řasenku od Astoru Seduction Codes n°2.
Samozřejmě děkuji za poskytnutí produktů k recenzi Chris Cosmetics.



26 komentářů:

  1. Vypadá no fajn produkty za super cenu :) Stínová moc nejsem, ale tužku bych vyzkoušela :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. Tužky se mi obtiskávají, ale stíny vypadají hezky. Škoda, že si značky jako E-style nebo Moje nepohráli víc s designem balení. To se mi totiž vůbec nelíbí, vypadá lacině a kdybych na ně narazila třeba v drogérii, ani by mě nenapadlo zkoušet.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, balení je otázka sama o sobě ... ale na druhou stranu chápu, že to stojí hodně peněz, takhle pak ty výrobky vychází levněji, ale samozřejmě by se na ně lépe koukalo, kdyby měly hezčí balení :)

      Vymazat
  3. asi su divná, ale mně ta pigmentace přijde spíš průměrná =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jaký si zkoušela? mě právě přijde skvělá, kam se na to hrabou některý jiný značky :)

      Vymazat
    2. Podle obrázku mi pigmentace přijde tak akorát :) Jinak ty tvoje řasy, ty jsou až do nebe!

      Vymazat
    3. to sérum asi opravdu dělá zázraky :)) a to jsem teprve v půlce :)) a jinak děkuju moc :))

      Vymazat
  4. Ty stíny vypadjí dobře :) Pigmentovaný jsou hezky :)
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné líčení, ty stíny mají fakt boží pigmentaci a tužka se mi taky moc líbí, měla jsem stejný odstín akorát od Avonu
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty stíny se mi opravdu líbí. Sice bych neunosila ty barvy, ale zdají se mi fajn.Kdyby byly růžové, nebo zelené...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš to, do růžova a do zelena v nabídce nejsou :( tak třeba přibudou :))

      Vymazat
  7. Za mě stíny skvělý (mám to quatro) , laky super, tužky na rty průměr. Balení nehezký. Říkám všude, že bych si ráda připlatila. Koukala jsem na net, jedu na víkend do Poděbrad, tam E style prý prodávají v drogerii Martina, půjdu kouknout naživo a asi ještě pro nějaký láček:-), možná i pro tvářenku (ale myslím, že mají málo odstínů).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych ráda okoukla na živo všechny ty laky :))

      Vymazat
    2. Hlášení z Poděbrad z drogerie Martina: laků zas až tolik neměli, tak 8 cca. Koupila jsem jen jeden, Cafe latte, takový odstín ještě nemám ( takže mám už 4plus top coat). Dále dva mono matný stíny, tohle trio, co máš ty, tvářenku a řasenku. To celý za 350 krachlí, super. Manželovi jsem to ukazovala na obědě, mázla jsem matný modrý jedním tahem na ruku a nesundala to ani šmrdláním kapesníku, ta pigmentace je boží.

      Vymazat
    3. jsou ty matné taky skvěle pigmentované jo? na ty mám zálusk :)))

      Vymazat
  8. Ty stíny vypadají vážně skvěle a barvičky se mi taky moc líbí, zrovna takové, co se hodí ke všemu :) A tužka je určitě taky fajn :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ty stíny vypadají opravdu skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. děkujuu :)) mám je teď každý den na stolku a používám jenom je :))

      Vymazat

Děkuji za komentář :)