Představuji vám nejúžasnější vůni na světě

Ahojky všem!

Musím vám ukázat mé poklady, které si střežím jako oko v hlavě. Jsou to dva absolutně nejlepší suvenýry, které jsem si dovezla z dovolené ve Španělsku (kdyby náhodou někoho zajímaly fotky, tak článek ZDE).

V době, kdy jsem byla na té dovče jsem ještě neblogovala, takže jsem nebyla takový blázen do kosmetiky, ale když jsme byli s partou očíhnout místní supermarket, hned jsme s kamarádkou zamířily do oddělení kosmetiky (mužská část vyrazila na sladkosti). Sice tam nebyly stojany s dekorativkou, ale ostatní kosmetika - uuuuaaaa. Takový výběr, tolik šampónů, tolik krásných a úžasných tělových mlék atd. Byly jsme tam jako v ráji. Navíc ty ceny? Jako cooože? Většina věcí byla mnohem levnější než u nás :)

Nechtěly jsme ale odjíždět domů s něčím, co se dá koupit i u nás, tak jsme hledaly něco speciálního, aby to byla zároveň i památka. A PAK JSME TO UVIDĚLY. V regálkách na nás koukaly krásné, ale naprosto krásné vůně a tělová mléka. A ta vůně, to bylo to první, co nás oslovilo. A hned jsme se pustily do čuchání.

Na léto mám ráda sladké, ovocné vůně, nic těžkého. A todle bylo přesně pro mě. Všechny tak krááásně voněly, z některé byl cítit meloun, z jiné vanilka, z jiné kokos. jedna dokonce voněla jako čokoláda. Tu jsem původně chtěla koupit, ale ihned bych dostala chuť na čokošku a to by nebylo moc dobré :D

Jakou vůni jsem nakonec vybrala, si můžete přečíst v článku :)) A pokud máte cestu do Španělska, určitě tam tyto vůně omrkněte. STOJÍ ZA TO! A kdyby někdo náááhodou o těchto vůních věděl něco víc, popřípadě by mi ji mohl koupit, tak mi prosím, dejte vědět :) Ta vůně je můj svatý grál a až mi dojde, tak to skutečně obrečím :(


Vybíraly jsme asi 10 minut a lidi už na nás divně koukali, ale co :) Nejprve sem chtěla tu čokoládovou (pak jsem ale byla ráda, že jsem ji nevzala, protože jsem celý den voněla jako čokoláda a měla jsem šílenou chuť), ale vybrala jsem fialovou verzi, která je sladká a voní po bonbonech i po květinách.

Vůbec nevím, jak tu vůni popsat, to by každý musel očuchat sám. Základ je prostě sladký a pak z ní cítím ráj :) Hodně svěžího ovoce a sladkých bonbonků.
Tato vůně je určená pro někoho, kdo se nebojí na sebe upoutat pozornost, protože díky té sladkosti ji zaručeně upoutáte. Každý se mě ptá, co že je to za vůni a co to tak hezky voní :) Vůně mi taky vždycky zlepší náladu, takže když mám špatný den, tato vůně je jasná volba.
Navíc, kdykoliv ji mám, připomenu si tu úžasnou dovolenou a to je hlavní :))

Vůně stála necelé 2 € (myslím, že 1,79 € nebo tak nějak), takže za tu cenu? Naprostá spokojenost a vím, že lepší vůni už nikdy nenajdu.
Ta vůně totiž splňuje všechno, co požaduji - je sladká, ale né těžká, je originální a jedinečná (protože moc lidí takovou vůni nemá), vydrží celý den a je za hubičku.

Bohužel do Španělska nejezdím každý měsíc, takže si vůni šetřím, jak jen se dá. Až mi dojde, tak ji zaručeně obrečím, protože je to můj poklad. Snažím se ji šetřit jen na speciální příležitosti, ale je mi líto, že ji nemohu používat častěji :( Proto kdyby se náhodou někdo k této vůni měl možnost dostat, byla bych vám moc vděčná :)

A ještě něco málo o tělovém mléku. Každá vůně totiž k sobě měla i tělové mléko. A opět stálo něco kolem 2 €, takže proč ho nezkusit, že? :) Voní naprosto přesně jako vůně, tedy úžasně :) Krásně se vstřebává, pokožku nezanechává mastnou, je krásně hydratovaná a vůně vydrží celý den. Takže už není třeba používat parfém :)) 

NAPROSTO FANTASTICKÁ DVOJKA :))
MÁTE TAKY NĚKDO TAKOVÉ POKLADY Z DOVOLENÉ, KTERÉ SI HÝČKÁTE? :)
A nezná náhodou někdo tuto vůni? 








19 komentářů:

  1. Už jenom ty obaly vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně se taky moc líbí :) sice takové jednoduché, ale originální :))

      Vymazat
  2. že bych napsala ještě kámošce, ať dnes mrknou i po tom tělovém mléku? :-) Ať to máš za chvíli doma komplet? :-D
    Kurník, dostala jsem chuť na bonbony :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já nejsem zrovna "mazací" typ :D takže mléka moc nepoužívám, na to jsem lenoch :D a klidně bych bez něj obešla :D ta vůně je ale nenahraditelná <3 :)))

      Vymazat
  3. Ano, kupovala jsem si kokosovou verzi v Mercadoně. Taky jsem z těch cen byla paf. Mám i pěnu do koupele, která, je neuvěřitelně krémová a ta vůně naprosto božská. Troufám si říct, že to hodně konkuruje VS.
    Pokud se zas do Španělska dostanu, vezmu tento regál útokem :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, přesně moje slova :)) byla bych schopná to tam vykoupit celé :)))

      Vymazat
  4. Já bych šáhla po melounu a po nějaké ovocné vůni :) Rozhodně ho ale zas tolik neštři,víš,že se parfém i mléko můžou zkazit a to by byla škoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím :) pořád je to jenom vůně, ale stejně mi pak bude chybět :DDD

      Vymazat
  5. jaká náhoda, že zrovna v září jedu do španělska :D kdybych měla to štěstí a narazila na regál s touto kosmetikou, tak ti jí klidně koupím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé to bys byla zlatá :))
      já už jsem tak nějak dohodnutá s Lenkou, ale této vůně není nikdy dost :))
      tak pokud bys na ní narazila a vzpomněla si na mě, tak třeba nějakou vanilkovou, nebo melounovou :) prostě nějakou sladší :)) pak bysme se samozřejmě domlouvily a vůni bych ti zaplatila :)

      Vymazat
    2. za ty peníze bych je chtěla taky :) melounovou prosím,peníze bycgh ti poslala pak na učet a ty mě obratem vůni ;) kdyžtak napiš na mail lucitka.sim@seznam.cz díky

      Vymazat
    3. dobře holky) uvidím, jestli se zadaří, kdyžtak se samozřejmě ozvu :)

      Vymazat
  6. Z dovolené nic nemám, bude to asi tím, že jsem naposledy v zahraničí na dovolené byla cca ve 20 letech a to už je dobrých 15 let... Jojo, jsem opravdu tak stará. Ale před časem jsem dostala v Sephoře vzorek parfému Glam Jasmine od Michael Kors a po vyzkoušení jsem věděla, že bude den kdy si ten parfém pořídím Ten den byl dnes :-)

    www.beautykoktejl.eu

    OdpovědětVymazat
  7. tak tu neznám, ale vypadá moc hezky, mám ráda sladké vůně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky neznám, ale ty fialkové obaly vypadají rozkošně a věřím, že oba výrobky musí nádherně vonět :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)