"Nedělní lakování" - chyťte léto s NYC

Krásnou neděli všem :))

Doufám, že si užíváte hezkého počasí a volna :) A pokud musíte být třeba v práci nebo máte špatnou náladu, tak vám doporučím jeden skvělý a hlavně hravý lak, který zaručeně udělá radost :))
Vůbec nevím, jak je možné, že jsem přecházela laky od NYC. Asi jsem nějak neměla potřebu, ale když jsem objevila kouzlo tohoto krasavce, určitě se na laky od NYC podívám podrobněji. 

Pokud hledáte nějaký kvalitní lak, který rychle zasychá, lakuje se s ním skoro samo a má skvělou barvičku, kterou přivoláte léto, určitě by vám tento krasavec neměl ujít. Tak čtete dál :)


Jak už jsem psala v úvodu, opravdu nevím, proč jsem lakům od NYC nevěnovala pozornost už dřív. Protože tento kousek se opravdu povedl a já doufám, že mu brzy pořídím kamaráda :)

Tento jsem vybrala, když byla v Rossmannu slevová akce a myslím, že jsem ho kupovala za 30 Kč (normálně stojí asi 50 Kč) a to za 9,7 ml je moc fajn cena :)

Z řady Expert Last Nail Polish mě na první pohled oslovil odstín 111 Perpetual Peony. V lahvičce se jevila jako klasická žvýkačkově růžová, kterou mám na jaro - léto moc ráda. Ve skutečnosti je mnohem, ale mnohem hezčí. Bohužel s některými odstíny si můj foťák prostě nedokáže poradit a tak na fotkách nevypadá tak hezky, jak ve skutečnosti. Je to žvýkačkově růžová, ale taková o kapku výraznější a vyzývavější, na léto prostě přesně to pravé. Pokud si někdo netroufne na neonky, toto je ta pravá volba, protože nesvítí tolik jak neonka, ale pozornost stejně přitáhne :))

A jak šlo lakování? Naprosto fantasticky. Lak bych přirovnala k lakům od Rimmelu, které víte, že mám moc ráda. Stejně jako u Rimmelu, má tento dobře střižený štěteček, takže lakovat jde snadno. Není široký, ani úzký, přesně tak akorát. Konzistence laku je taky taková, kterou mám ráda. Lak se opravdu skvěle lakoval a stačily jenom tři tahy a měla jsem krásně nalakováno.

Lakovala jsem dvě opravdu slabouličké vrstvy. Stačila by klidně ale jedna střední. Lak byl během vteřiny zaschlý a nemusela jsem se bát nějaké neplechy. Sám o sobě se moc hezky leskl, ale chtěla jsem lesk ještě podpořit a proto jsem přelakovala top coatem. A výsledek byl opravdu perfektní :))

Lak slibuje, že nehty budou upravené a zářivě lesklé až 10 dní. Jestli 10 dní, tak to opravdu nevím, víte, mně laky obecně drží docela dlouho. Tento jsem po pěti dnech odlakovávala a byl stále jako nový :)

Sice laky ráda chválím, ale víte, že jsem upřímná a když se mi něco nezdá, tak to prostě napíšu. Tomuto krasavci se ale opravdu nic vytknout nedalo :))

JAK SE VÁM TATO BARVA LÍBÍ? MÁTE RÁDY LAKY OD NYC?
Doporučíte mi nějaký další?















                                                              Zase jsem byla venčit lak :))




24 komentářů:

  1. Pár laků od NYC mám a jsem spokojená.. Tohle je krásná barvička, pořídila bych si, ale už mám podobnou od jiné značky :) Ale NYC laky taky jen doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. je zaujímave koľko mám ružových odtieňov ale takýto žiaden, musím sa naň mrknúť v drogérií lebo je naozaj veľmi pekný :)

    OdpovědětVymazat
  3. za 30,- no neber ho, takovou krásnou růžovou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak ten musím mít!
    Jinak mám od NYC takový fialkový a moc mě nenadchnul, hrozně blbě se lakoval - pruhoval a dělal díry, musela jsem dávat tři vrstvy, tak jsem na tenhle fakt zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď jsem si vzpomněla, taky mám jeden fialový od NYC, ale má jinačí lahvičku a ten byl šílenej :DD dělal mi bublinky a hrozně dlouho zasychal :( ale barva byla pěkná :)

      Vymazat
  5. Vypadá božsky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ó můj bože, chci ten lak i tvoje nehty :-) Jsem se do nich zamilovala... Kde se dají tyto laky koupit? Jen v Rossmannu? My tu totiž v širokém okolí Rossmann nemáme :-(

    www.beautykoktejl.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že NYC mají jenom v Rossmannu. V DMku jsem ho teda ještě neviděla :((

      Vymazat
    2. Jdu kouknout kde je nejbližší Rossmann :-)

      Vymazat
    3. Normálně jsem jednoho zapadlého našla v Říčanech, tak to zítra po doktorce s dětmi zajedu obhlídnout ty laky. Jucheeej :-)

      Vymazat
    4. supééér :) tak snad ulovíš nějaký pěkný kousek:)

      Vymazat
  7. Fajnová barva, z téhle řady mám jednu barvu, která se mi nelíbí ani nevím, proč jsem ji koupila :D Ale mám některé glitrové a zdají se mi fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já budu muset brzy okouknout i další barvičky :) nenápadně :D

      Vymazat
  8. Presne tento mám :) a musím s tebou súhlasiť :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)