VLOG: Jaký jsem měla sobotní den :)

Ahojky všem :)

Konečně jsem dostříhala a nahrála video ze soboty na Youtube, ufffff :) Pokud máte rády vlogy a rády očumujete, co kdo dělá a kde byl, tak šup mrkněte na video :)

Nejdřív jsme se vydali na rychlé a neplánované nákupy na Černý most. Velkým impulzem byl článek u Rendy o slevách v Sephoře, o kterých jsem sice už věděla, ale právě Rendy mě nakopla k tomu, abych si něčím udělala radost. Nakonec to, co jsem chtěla koupit jsem nekoupila a koupila jsem si něco úplně jiného :D Pak jsem rychle skákla do Terranovy a do New Yorkeru, potřebovala jsem jenom nějaké obyčejné trička a tílka na takové to lítání po venku :) Další zastávkou byla lékárna a na cestu jsem si dali Bubble tea :)

Pak jsme rychle jeli do Makra, kde nakoupil hlavně přítel a z uličky, kde jsou sladkosti, ho musím vyloženě tahat násilím. A rychle jsme pospíchali domu, protože od páté hodiny začínala Mělnická jizerská 50.

Doma jsme vyložili nákup a pelášili do města na lyžaře. A omlouvám se, že jsem ve videu tak udýchaná, ale kdo trošku zná Mělník tak ví, že je na kopci a já jsem nechtěla nic promeškat, tak jsme běželi :D

Jizerská 50 byla jako vždy skvělá. Skvělé masky, pády a celkově fajn odreagování. Kdo si chce zvednou náladu, určitě na video mrkněte. Nechyběly masky jako - vězni, záchod, potápěč, penis, ale i mělnicko-jamajský bob :))  Opravdu sranda :))

Bohužel bylo celkem chladno a já jsem se malo oblíkla a byla mi šílená zima, tak jsme o přestávku šli pomalu domů. Ještě jsem vám vyfotila pár fotek z vyhlídky :) Krásné město, že? :) Kdyby měl někdo cestu na Mělník, dejte vědět - můžeme skáknout na kávu nebo na drink (či dva) :))
To je všechno, teď už vás čeká slibované video. Snad se vám bude líbit :)

 A DEJTE MI VĚDĚT, JAKÝ BYL VÁŠ SOBOTNÍ DEN :)

6 komentářů:

  1. Fajn video s ještě lepším úvodem: "Máme to tady posraný" :D

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to víš, já jsem samá perlička :DD a co mám na jazyku, to prostě řeknu :D

      Vymazat
  2. Jo úvod mě taky dostal. Skvěle video :)

    OdpovědětVymazat
  3. Někteří lidi nevěříííí, že jamajskej bob zvítězíííí =DDD

    Konečně jsem se k tomu videu dostala! Super a ten tvůj hlas nejde nemilovat =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ho nesnááááším :D proto když stříhám ty videa, to trpím :D

      Vymazat

Děkuji za komentář :)