"Nedělní lakování" - zamilovaná do Sparitual

Ahojky všem :)

Bez mučení se přiznávám, že jsem nevěřila, jak skvělý tento lak bude. Dostala jsem ho od Lenky, resp. jsme udělaly menší výměnu našich krasavců a já jsem dostala možnost poprvé vyzkoušet lak od Sparitual.

Po lacích Sparitual jsem už pokukávala na veletrhu kosmetiky v Letňanech. Líbil se mi tam jeden stříbrný, ale musela jsem jít hned pryč, protože bych musela jít domu pěšky. Doma jsem pak trošku litovala, že jsem alespoň jeden nekoupila. Ale zadařilo se a já už mám vyzkoušeno a jsem nadšená.

Do tohoto odstínu jsem se zamilovala na první pohled a bude to láska už asi napořád. Celou dobu jsem hledala "něco", s čím bych mohla lak vyfotit a zachytit tak jeho krásu. Pak jsem po dlouhé době měla náladu na můj oblíbený parfém od Britney Spears a bylo to jasné. Dokonce jsem si na prsteníček nalepila kamínky a bylo to dokonalé, no uznejte samy :)

Recenzi o tomto krásném odstínu se dočtete v článku a taky váš čeká nálož fotek :)


Natočila jsem i krátké video :)


Popsat tuto barvu je opravdu hodně těžké, určitě proto mrkněte na video, kde jsou ty odlesky opravdu hezky vidět. Základ tvoří fuchsiová barva, která obsahuje kapku červené a fialové. Krásu ještě podtrhuje jemný třpytivý shimmer, který hází božské odlesky do fialova. Alespoň tak vnímám barvu já, na fotkách je ale zachycena dobře, tak se můžete kochat :) Název odstínu je Drop Dead Gorgeous.

Byla jsem zvědavá na to, jak se lak bude lakovat. Jsem zastánce toho názoru, že na konzistenci laku opravdu hodně záleží a pokud je některý lak třeba hustý, mně osobně se pak pracuje mnohem hůř a mám akorát nervy. Od Lenky a Nikol ale vím, že Sparitual se lakují snadno. A taky, že jo! Lakování jsem si fakt užívala, konzistence laku skvělá a během chvilky jsem měla nehty krásně nalakované. 

Lakovala jsem jednu vrstvu a mně to tak líbilo. Kdybych přidala vrstvu druhou, barva laku by byla intenzivnější a tmavší, mně se ale líbila jenom jedna. Samozřejmě jsem použila top coat, pro lepší lesk a hlavně, aby lak vydržel co nejdéle.

Lak bych zaschlý během chviličky, takže nehrozily žádné nepříjemnosti s obtisknutými rýhami.

Na mých nehtech vydržel 5 dní, pak jsem měla už ošoupané špičky. Pak jsem se rozhodla tento krásný lak trošku vyšperkovat a na pravý prsteníček jsem nalepila kamínky velmi podobné těm, které jsou na flakonku parfému. Na levý prsteníček jsem nalepila stříbrné čtverečky a taky to nevypadalo marně. Vše uvidíte na fotkách níže :) 

Určitě vás bude zajímat cena. Tento lak stojí 283 Kč (15 ml) a ano je to sice na lak poměrně dost i pro mě, ale za takový krásný kousek bych byla klidně ochotna takovou částku dát. Pokud ale po nějakém laku toužíte, určitě doporučím veletrh World of Beauty and Spa, kde Sparitual bude mít opět stánek, ceny budou nižší a hlavně si můžete všechny odstíny prohlédnout na vlastní oči.

Co napsat závěrem?
Naprostá spokojenost! Jsem moc ráda, že jsem mohla Sparitual vyzkoušet a mám takový pocit, že to nebude můj poslední. Co se týče odstínu, tak je to moje srdcovka, taková barva se mi nikdy nepřestane líbit a mé nehty ji taky milují. S lakem se mi pracovalo skvěle a vydržel mi dlouho a až na vyšší cenu, nemůžu říct jediné špatné slovo.

JAK SE VÁM TENTO ODSTÍN LÍBÍ? JE TO VAŠE PARKETA? 








Pak jsem si trošku pohrála a nehtíky vyzdobila :) 





23 komentářů:

  1. Já chci taky SpaRitual lak :) tenhle odstín vypadá nádherně a moc se mi líbí na tvých nehtech :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten je naprosto úžasnej :-) tyhle laky já prostě miluju

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný odstín, krásné drápky, krásná manikůra a ty nalepené čtverečky! Bomba!!! Mělník?? Zvědavost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem tam byla jen 1x v životě někdy před 20 lety:-) Ale ten výhled na soutok je prostě nezapomenutelný....:-)

      Vymazat
    2. souhlasím :)) moc ráda tam chodím, relaxovat a načerpat sílu :))

      Vymazat
  4. Krásný lak, tvým nehtům rozhodně sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Sparitual ma uzasne laky a aj tento je prenadherny!

    OdpovědětVymazat
  6. Sluníčko, jsem ráda, že ti udělal radost. I když bylo vtipné zjistit, když si říkala, který odstín by si ráda.. že už ho mám doma :-D
    Ten nový kousek ti aspoň chvilku vydrží a já už mám připravenou objednávku k tvým narozkám, takže dostane bratříčka... ať tam není chudáček sám :-)

    Parádní fotky, krásně si se zlepšila a nejvíc se mi líbí to zdobení s peckami... to je prostě skvělý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no opavaž se mi něco kupovat! to myslím smrtelně vážně :)

      když jsem vybírala podle internetu nějaký odstín, tak jakmile jsem tento viděla - bylo to jasné :) byla to fakt láska na první pohled :)

      Vymazat
  7. Je krásný a ty máš nádherné nehty :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)