"Nedělní lakování" - Elegantní proužky

Ahojky všem :)

Dneska mám pro vás připravený jeden jednoduchý nailart a to barevné, přesto elegantní proužky :)

Jako základ jsem použila zlatý lak, na který jsem pak střídavě kreslila černé a bíle proužky. Jednoduché, že? :)) Mě se to moc líbílo a bylo mi líto nehty odlakovávat.





Použité laky
Černý zdobící lak Jordana
Bílý zdobící lak Jordana
Glitrový zlatý lak Jordana odstín 20 - Gold Glam
Colorama, zlatý, odstín č.108 - Maybelline
Enamel, bílý, odstín č.148 Gabriella Salvete



A příště se můžete těšit na jednoho zlatého krasavce, do kterého jsem se vážně zamilovala :))


 Jak se vám proužky líbí?

Krásný zbytek dne všem a večer se ohlásím ještě jednou, tentokrát s výsledky soutěže o lístky na World of Beauty & Spa :) Tak si držte palce a večer se mrkněte, zda se na vás usmálo štěstí :)

25 komentářů:

  1. Nádhera, opravdu krásná manikůra. Škoda, že já na takové věci nemám trpělivost :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky někdy nemám trpělivost, ale todle šlo docela dobře :))

      Vymazat
  2. Moc hezké :) a líbí se mi ta kombinace barev :)

    OdpovědětVymazat
  3. já vždycky dokážu nádherně namalovat levou ruku, ale jakmile má pravou namalovat levou tak je to konečná =D potřebovala bych obě ruce právý =D

    http://lovelinessbytess.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nehty vypadají suprově a moc se mi to líbí ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Moc povedene nehty!
    Rada se podivam na tvuj blog.
    Je uzasny

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký nail art. Povedlo se Ti to.

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, to vypada moc dobre. Skoda jen, zw neni chut na tak vesele zarive barvicky :-(
    A v cerno-sedo-bile by tovasi nebylo tak hezke

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné nehty! Jen nemám žádné ty slabé štětečky na nailart... Odkud jsou ty tvé?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyto jsou od Jordany :) ale dřív jsem kreslila třeba párátkem :)) chce to sice natrénovat, ale taky to jde :)

      Vymazat
  9. hezké, ale i ten jednoduchý bílo-zlatý vypadá krásně elegantně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)