Brandnooz Box je už doma!

Krásný páteční večer všem :)

Ani si nedokážete představit jakou radost můžou způsobit dvě krabičky plné jídla :)) 

V poslední době se na nás téměř z každého blogu valila novinka a to food box Brandnooz. Na tuto krabičku jsem se opravdu moc těšila, protože kosmetiky už mám doma celkem dost a jídlo je přeci jídlo. Několikrát jsem přemýšlela, co v boxíku asi bude, kolik toho bude apod. Také jsem přemýšlela nad tím jak bude vyřešena personalizace, protože 100 lidí = 100 chutí a u jídla je mnohem těžší je někomu trefit do gusta.

Žádný jiný Food Box se u nás zatím neobjevil, bylo tedy jasné, že se dříve či později nějaký objeví. A je to tu. První dva boxíky k nám doputovaly až z Německa.

Byla jsem překvapena jak byly krabičky velké, ale hlavně těžké. Vůbec jsem netušila, že dneska Brandnooz dorazí, proto když jsem si domů na stůl přinesla téměř 9 kg těžkou krabici, jenom jsem čučela.

Zvědavost byla tak velká, že se u rozbalování sešla celá rodina. Doslova jsem se prali o to, kdo bude rozbalovat a kdo jako první okoukne, co se v boxu skrývá :)


A jelikož si už nějaký pátek pohrávám s myšlenkou, že bych začala točit videa, hlavně tedy o Nail Artu, rozhodla jsem se využít situace a natočila své první video :)

Prosím jen o shovívavost. Bylo to poprvé, co jsem točila video, s půjčeným foťákem jsem se viděla poprvé a hlavně jsem narychlo musela řešit, kde video sestříhám. Až budu mít chvilku času, určitě se seznámím s jiným a lepším programem. 

Brzy se tak můžete těšit na videa, snad se budou líbit :)



Nejprve jsem rozbalila Brandnooz box za říjen 2013


V krabičce na mě vykouklo 8 produktů a jako vždy -  leták s popisem produktů a další prospekty.
Jelikož tyto boxy na ukázku dorazily od našich sousedů, je vše psané neměcky, google překladač je ale dobrý pomocník.





Afri - sugarfree
Na své si přijdou milovníci Coly. Tento nápoj slibuje silnou chuť a to bez cukru. Colu piju jen občas, ale moc se těším až tuto ochutnám :) Už si na ní dělal zálusk taťka, tak snad do zítra vydrží :))


Native Olivenöl Extra
Trošku jsem čekala, že se v nějaké krabičce objeví olivový olej :) To je základ kuchyně:)
Podle popisu se tento vyznačuje výraznou chutí, tak jsem na něj zvědavá :) Už se těším na nějaký salátek :))
V boxu byly varianty dvě, řecký nebo italský.


Milk Shake
Mléčný koktejl bez přidaného cukru, který je skvělý na cestování nebo sport. Dostala jsem variantu malinovou. Ostatní byly s příchutí čokolády, vanilky nebo kávy.


Beluga Linsen
Dalším produktem je čočka, která je ideální jako příloha k masu, rybě nebo do salátu.


Gratin Sause für Lasagne
Nejprve jsem si myslela, že je to nějaké pitíčko, ale pak jsem si přečetla, že je to omáčka na lasagne. Já miluju lasagne, takže někdy v příštím týdnu omáčku hned vyzkouším.


Mixes Berry mit Acai
Bylo mi jasné, že v Brandnoozu budou nějaké bonbonky. A taky že jo. Tyto jsou bez cukru a s vitamínem C. Už jich pár z krabičky záhadně ubylo - a jsou moc dobré :))


Schokolata Soft and Sweet
A samozřejmě něco sladkého. Je to směs pražených kešů oříšků, mandlí, brusinek a nejjemnější mléčné čokolády. No to musí být nebíčko v puse :) Kdyby nebylo tak pozdě večer, hned bych se do toho pustila :)


Kleine Mahlzeit
Nakonec ještě jedno instatní jídlo, které stačí dát pouze do mikrovlnky. Nejsem zastánce takto připravovaných jídel, nicméně pokud si takové jídlo dá člověk jednou za čas a je to dobré, tak to není zase tak špatné.



Druhý box byl tématický a to - Bäck box. A ten mi udělal opravdu neskutečnou radost, protože miluju pečení :)



 Opět na mě vykouklo několik prospektů, průvodní list a celkem 10 skvělých produktů :)






Karamellgebäck Creme Crunchy
Tento krém jsem už stihla ochutnat a je skvělýýý :) Obsahuje 8% karamelu, takže krém trošku křupe. Chutí bych to přirovanala jako k čajovým sušenkách, které jsou namleté. Měla jsem sice jenom malou lžičku, ale už vím, že až mě bude chytat chuť na něco sladkého, tak určitě sáhnu po této krabičce. Krém se může přidat do pečení, tak z něj upeču nějaké vánoční cukroví :) To bude mňamka (mega kalorická) :)


Likies
Co mě opravdu moc pobavilo, jsou tyto máslové sušenky ve tvaru LIKE. Je vidět, že Facebook prostě vládne :) Nápad je to ale opravdu skvělý, protože se všude objevují okoukané tvary a toto je příjemná změna. Doufám, že budou i dobře chutnat.


Drachen-Perlchen
Cukrové perličky na zdobení čehokoliv :)) Takovými perličkami zdobím nejčastěji muffinky nebo cukroví. A jelikož se velmi rychle blíží Vánoce, určitě je využiju :)


Sanella 
Máslo jsem tedy v boxu nečekala, ale nakonec jsem byla příjemně překvapena. Máslo se prostě hodí všem :) Zatím jsem si k němu jenom přičuchla a vonělo teda mnohem lépe než naše Rama :)


Mini Muffins Milka
Jůůůůůůůůůůů. Já miluju muffinky a když jsem vidělala milkové muffinky, křikla jsem radostí. Na tyto se moc těším a určitě o nich bude článek :)
Byla jsem tak nedočkavá, že jsem krabici rozbalila, abych se podívala kolik těch forem muffinků tam doopravdy je a opravdu 16 (tajně jsem doufala, že se někdo přepočítal a najdu jich více:D )


Sucralose Tafelsüsse
Nízkokalorické sladidlo, které chutná jako cukr. Je vhodné na pečení, vaření nebo slazení nápojů. Na obale jsem si přečetla, že 10 kapek se rovná kostce cukru (cca 4 - 5g). Sladidlo určitě vyzkouším při pečení vánočního cukroví.


Cranberries
Brusinky mi udělaly velkou radost, protože je mám moc ráda. Přidávám si je do tvarohu a nebo do cereálií. Mňam :)


Cake-Creme
Krém na dorty s malinovou příchutí v růžové barvě. Opět se na tento krém moc těším, ozobím tím nějaké sušenky, muffinky a nebo perníčky. V boxu byly ještě dvě další varianty a to vanilková nebo čokoládová příchuť.


Profi - Backmehl
Předposledním produktem je profi mouka, která má být velmi kvalitní a je z vybraných odrůd pšenice. Přemýšlím, že z ní upeču nějaký koláč, mňam :)


A poslední produkt byl navíc, protože jsem ho nenašla v letáčku. Ale sekt přeci vždycky potěší, že? :)



Mé shrnutí 

Jedním slovem wooooow. Pokud ještě někdo váhá, zda Brandnooz Box objednat, určitě zkuste alespoň jeden. Já jsem byla fakt překvapena. 

Z boxu na pečení určitě využiju všechno. Z másla a mouky a umělého sladidla upeču něco dobrého. Ozdobím to buďto krémem a nebo perličkami. Pokud budu mít chuť na sladké, tak se pustím do těch úžasných sušenek Likes nebo do karamelového krému. Do cereálíí si přisypu mé oblíbené brusinky. A hned přístí týden se pustím do Milka muffinků:) S tímto obsahem se podle mě musí trefit téměř každému do noty.

A pokud bych zhodnotila říjnový Brandnooz Box, tak ten je taky perfektní. Nejvíce se těším na omáčku na lasagne, olivový olej, mléčný koktejl a Colu. Bonbonky už cucám při psaní článku a jsou moc dobré. Čočku a sladkost také spapám a instantní jídlo spořádá přítel :)

V ČR je cena krabičky určena od 199 Kč i s poštovným, což mi přijde skvělé. Protože při počtu osmi produktů to vychází cca na 25 Kč za produkt, což není zase tolik. Navíc ochutnáte něco, co byste si třeba normálně v obchodu nekoupili a vyzkoušíte mnoho dalších věcí. Upřímně jsem moc zvědavá na prosincovou českou krabičku. Pokud nezklame, tak si mě Brandnooz na pár měsící určitě získá :)

P.S. Jelikož jsem spoustu věcí nezkoušela, jen jsem je ohodnotila na první dojem, budu všechny produkty testovat a určitě vám budu dávat postupně vědět v recenzích, jak si vedly.

A co vy? Nalákal vás Brandnooz Box?

- A

23 komentářů:

  1. Tyjo fakt super! Oba se mi hrozně líbí! Jinak tu pomazánku, co chutná jako čajové sušenky, jsem už viděla u Káji Plum, ale v čr jsem ji v obchodě pořád nikde nviděla... nevíš, kde se dá sehnat?
    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se po ní v obchodech mrknu, kouknu se i v Makru, ale mám takový pocit, že u nás nebude k mání :((

      Vymazat
    2. U nás ji mají v Brněnce :-) (Rosice)

      Vymazat
    3. děkuji, prý je mají i v Bille a Albertu, tak alespoň vím, kam si pro tu šíleně dobrou sladkost dojít :))

      Vymazat
  2. Ahoj holky, ta Sanela neni klasické máslo, je to jak naše Rama, používá se v Německu na pečení, tak si nejsem jistá, jestli bude dobrá na chleba :D Tu pomazánku Lotus seženete v ČR v Albertu a v Bille ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda blbnu, je to jako Hera na pečení, né jako Rama :D

      Vymazat
    2. děkuji za informace :)) a zrovna Albert a Billu nemám při ruce, ale pokud mi zachutná, tak si pro ní rychle poběžím :))

      Vymazat
  3. no vypadá to hodně luxusně, jenom škoda, že až to člověk spotřebuje, tak si to (až na výjimky, kdo jezdí do Německa) nebude moct koupit, když to u nás není, nebo zatím není :( líbí se mi to do mikrovlnky, někdy člověk prostě nestíhá, pak ta lasagnová omáčka a bonbónky :) a vlastně skoro všechno!
    akorát jsem se chtěla zeptat - bylo k tomu něco i česky? nějaký dopis, názvy výrobků nebo tak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pořád mám z toho takovou radost a přitom je to jenom jídlo :)) doufám, že pokud se v dalších boxech budou objevovat potraviny, které se u nás neprodávají, tak bude nějaká možnost je objednat nebo tak něco, jinak by to byla škoda :)
      bohužel k tomu nic česky nebylo, já si myslím, že ty boxy dorazily přímo z Německa, protože na krabičce byla odesílací adresa německá. Mohli k tomu ale přiložit stručné popisky, nejsem vůbec zdatný němčinář :D

      Vymazat
  4. no čo si budeme klamať....zbiehajú sa mi slinky....mňam!

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam! Vypadá to super, hlavně ty sladkosti :3

    OdpovědětVymazat
  6. ten tématický je boží :-O mňam

    OdpovědětVymazat
  7. Mě by taky udělal hroznou radost druhý box:)

    OdpovědětVymazat
  8. počkám na českou verzi a pokud bude taky tak úžasná, tak si dáme doma k vánocům předplatné :)

    OdpovědětVymazat
  9. tyhle boxy už asi není možné objednat že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel :( tyto boxíky jsou z Německa a byly jenom na ukázku, co přibližně můžeme čekat v těch českých :)

      Vymazat
  10. Ten box na pečení by mohl být skvělý - ta Milka :) Ráda peču, takže tohle bych využila, ale normální box by mě moc nezaujal, ale musím říct, že za tu cenu je tam toho teda opravdu dost :) Doufám, že se to tu chytne..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milka muffinky byly dobré, na druhou stranu zase nejsou tak těžké, aby to člověk nezvládl sám doma a ještě ví přesně, co si tam dá :)) Jinak se mi zatím koncept boxíku libí a jsem moc zvědavá, co bude v těch dalších :))
      v brzké době chystám velkou recenzi, kde popíšu, všechny výrobky :))

      Vymazat

Děkuji za komentář :)